Reklamace
Obal zásilky jeví známky poškození (potrhaný obal, prosakuje obsah, aj...)
Takovou zásilku nepřebírejte!
Obal zásilky je neporušený
Zjistíte-li, že zboží je poškozeno, ale obal zásilky poškozen není, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat daného přepravce, nebo kancelář Řádu staré sekery.
- Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
Dodané zboží je nekompletní
Pokud vám bylo dodáno nekompletní zboží, chybí některá jeho část nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem zboží, které jste si objednali, kontaktujte, prosím, kancelář Řádu staré sekery rss@rsscr.cz nebo zavolejte na telefonní číslo 777 76 16 33.
Budeme Vás v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.
Dodané zboží je jiné
Pokud vám bylo dodáno jiné zboží, nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem zboží, které jste si objednali, kontaktujte, prosím, kancelář Řádu staré sekery rss@rsscr.cz nebo zavolejte na telefonní číslo 777 76 16 33.
Budeme Vás v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.
Zboží přestalo fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada
Nejrychlejší reklamace je reklamování zboží přímo v autorizovaném servisu, jak jsme již popsali v úvodu.
Před odesláním zboží k reklamaci doporučujeme telefonicky kontaktovat servisní středisko. Některé zboží není nutné do servisu zasílat, servisní technik přijede k vám, (velké domácí spotřebiče, televize, počítačová technika, apod.).
Pokud však zboží nemá autorizovaný servis, reklamujte zboží na naší adrese:
- zasláním na adresu Řád staré sekery, poštovní přihrádka 6, 542 32 Úpice
Zboží důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě.
Nejlepší přepravní obal je původní obal , který je přímo určen pro ochranu zboží při přepravě.
Zboží odešlete kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem balení.
Přibalte kopii prodejního dokladu (faktura) a průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila.
Použíjte formulář Reklamační list (pdf, 507kB)
Zboží nelze opravit
Pokud reklamované zboží posoudí autorizovaný servis jako zboží s neodstranitelnou vadou, můžete si vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky nebo výměnu zboží za zboží nové.
Pokud autorizovaný servis uzná, že reklamace je oprávněná, nebo není možné zboží z důvodu neodstranitelné vady opravit, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s vyřízením reklamace.
Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
- reklamace bude oprávněná
- zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
- doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
Na náhradu těchto výdajů nemáte nárok v případě, že bude reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Lhůta pro vyřízení
Reklamaci se snažíme vyřídit v co nejkratší době, maximálně však v době do 30 dnů.